Suurenna fonttiaPienennä fonttia
Eläkeliitto
K y m e n l a a k s o n  p i i r i n   j ä s e n y h d i s t y k s e t

Yhdistysten sivuille pääset klikkaamalla paikkakuntien nimeä.

Sivujen ylläpito

000_nettisivu

Yhdistykset huolehtii itse sivustolleen tulevasta aineistosta.

Piirin kotisivuvastaava avustaa tarvittaessa aineiston muokkauksessa ja sivuladonnassa yhdistyksiä.

Pyydä apua tarvittaessa sähköpostilla: kypinetti@gmail.com

T. piirin kotisivuvastaava

>> Ajankohtaista

Anjalankoski ja Jaala kutsuvat.

Kouvolan alueen yhdistyksiä yhteisille matkoille, teatteri- ja konserttitapahtumiin. Luvassa tasa-arvoista ja ystävällistä kohtelua. Lisäksi neuvottelemme bussien aikataulut ja pysäkit kaikille yhdistyksille sopiviksi.
Kaikki tiedot matkoistamme ja teatterinäytännöistämme löytyvät kotisivultamme ja myös piirin kotisivulta. Jos jotain tietoa puuttuu, voitte kysyä: Anjalankoski s-postilla (raili.tuovila@gmail.com). Jaala (elakeliitto.jaala@gmail.com) tai puh. 0440257470 Pentti Keinänen tai puh.0504901371 Raili Tuovila. Ps: Omat jäsenemme odottavat vastaavaa tarjoustoimintaa kaikilta lähistöllä toimivilta yhdistyksiltä.

Tämä osio on yhdistysten puheenjohtajille ja matkavastaaville: Ajatelkaapa miten paljon enemmän virkistystä vapaaaikaan 6 lähekkäin olevaa yhdistystä voisi tarjota jäsenilleen.Ja mikä kustannusten säästö hukataan juuri bussikuljetuksissa! Kysymystä eivät ratkaise jäsenet vaan yhdistysten puheenjohtajat, siis kuinka prodektionistisesti puheenjohtaja toimii!